Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Verkkokaupan sopimusehdot

Voimassa 08.10.2018 alkaen

Asiakkaiden tietoja ei luovuteta ulkopuolelle tai kolmansille osapuolille.

HUOM! Käytämme sivustollamme SSL-salausta, joten yhteytesi on salattu ja kaikki lähettämäsi tiedot pysyvät turvassa.

Verkkokauppa

REVCOM (Y-tunnus 2601647-3)  myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille [Suomeen ja EU-alueelle]. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

1. Verkkomaksu (Paytrail). Käytössä on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Visa- ja Mastercard-kortit. Pivo-, MobilePay- ja MasterPass-mobiilimaksutavat, OP lasku- ja erämaksutapa.

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

2. PayPal
3. Verkkolasku (yrityksille)

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. [Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.]

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 5-14 arkipäivää.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusoikeus.

Tuotteet valmistetaan  tilauksen jälkeen.

Palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Vaihto- ja palautusoikeus on 30 vrk. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa vikailmoituksesta. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille tai saada uuden, vastaavan tuotteen vioittuneen tai virheellisen tuotteen tilalle (hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona). Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa saapumisesta, mikäli tuote on palautettu.

Vaihto- ja palautusoikeus ei koske tuotetta, joka vastaa standarditavaraa , normaalia kulumista, virheellisestä asennuksesta tai virheellisestä käytöstä johtuvia vahinkoja.
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske myös asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta, eikä virheellistä tilausta.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen: info@ovilista.fi

Palautusosoite:

REVCOM
Satamasaarentie 10A C 274
00980 HELSINKI, SUOMI

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@ovilista.fi  Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös ovilista.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.


Lunastamaton paketti

Noutamatta jätetty tuote ei ole palautus tai perutus vaan palautuksesta tulee ilmoittaa etukäteen. Veloitamme asiakkaalta tavaran hinta mikäli tuote palautuu meille noutamattomana Postista/ Matkahuollosta.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@ovilista.fi

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. [Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.]