Verkkokaupan sopimusehdotVoimassa 08.10.2018 alkaen Asiakkaiden tietoja ei luovuteta ulkopuolelle tai kolmansille osapuolille. HUOM! Käytämme sivustollamme SSL-salausta, joten yhteytesi on salattu ja kaikki lähettämäsi tiedot pysyvät turvassa. VerkkokauppaREVCOM (Y-tunnus 2601647-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille [Suomeen ja EU-alueelle]. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. TilaaminenTuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Maksaminen ja maksutavat1. Verkkomaksu (Paytrail). Käytössä on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Visa- ja Mastercard-kortit. Pivo-, MobilePay- ja MasterPass-mobiilimaksutavat, OP lasku- ja erämaksutapa. Maksupalvelutarjoaja 2. PayPal
3. Verkkolasku (yrityksille)
Tilaus- ja maksuvahvistusOnnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Toimitustavat ja -kulutTilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. [Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.] ToimitusaikaYleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 5-14 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Vaihto- ja palautusoikeus.Tuotteet valmistetaan tilauksen jälkeen. Palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Vaihto- ja palautusoikeus on 30 vrk. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa vikailmoituksesta. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske tuotetta, joka vastaa standarditavaraa , normaalia kulumista, virheellisestä asennuksesta tai virheellisestä käytöstä johtuvia vahinkoja. Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen: info@ovilista.fi Palautusosoite: REVCOM Tilauksen peruminenAsiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@ovilista.fi Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös ovilista.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille. Lunastamaton pakettiNoutamatta jätetty tuote ei ole palautus tai perutus vaan palautuksesta tulee ilmoittaa etukäteen. Veloitamme asiakkaalta tavaran hinta mikäli tuote palautuu meille noutamattomana Postista/ Matkahuollosta. ReklamaatiotKaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@ovilista.fi OngelmatilanteetMikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. [Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.] |